Reklamation allround Reklamation (RMA): behandling / formular / Reset Forside / Reklamationer på Sennheiser, Jabra bluetooth (consumer products), Logitech, Telefoner mv. /eller returvare fra Buy & Try: Er din Reklamation et af ovennævnte fabrikater og kategorier eller en returnering fra Try & Buy, udfyldes nedenstående formular (Produkter uden for garanti repareres ikke). Foretag et Print Screen til eget brug og en til vedlæggelse med varen. Tryk derefter på send knappen (så vi adviseret). Når du har registreret og indsendt din RMA (Return Merchandise Authorization) formidler vi din RMA til enten producenten eller distributøren; OBS! Håndtering/respons/udbedring kan tage op til 14 dage. Købsbevis skal følge disse produkter.Ved returnering af Buy & Try eller anden grund, vil dette bilag til enhvertid og alene danne grundlag for en event. refundering. Firmanavn: * Kontaktperson: * Adresse: * Postnr. og by: * Land: Telefonnr.: * Evt. EAN-nummer: Produkt(er): * email: * Faktura nr. * Anden årsag til returnering * Ved fejl oplys produktnavn og model: * Fejl beskrivelse: * Navn på vedkom. der aftalt returnering med * Spam tjek Vi lover at passe på dine data og holde dem sikret.